Followers

Wednesday 12 October 2011

NaturCare ORGANIC Lacto-Fiber



Cara Semulajadi untuk Meningkatkan
Kesihatan Anda

Dapatkan Lacto-Fiber anda dengan segera. Kami menawarkan harga yang terbaik untuk anda:
NaturCare Organic Lacto-Fiber 300 gram
RM118.00
non-member :RM106.20(exclude postage)
member : RM94.40(exclude postage)

NaturCare Organic Lacto-Fiber 12sachets
RM53.00
non-member :RM47.70(exclude postage)
member : RM42.40(exclude postage)

Anda dialu-alukan untuk menyertai team kami untuk mendapatkan harga ahli.

Sebarang pertanyaan mengenai produk dan juga untuk menjadi ahli, sila hubungi saya,
Mardiana di talian 012-9306501

*****************************************************************

 
  • Diperbuat daripada 59 ramuan terpilih
  • Gabungan sayur-sayuran, buah-buahan, bijian dan gandum
  • Probiotik, prebiotik, enzim dan anti-oksida, vitamin, mineral dan asid amino
  • Tidak mengandungi sebarang perasa dan pewarna tiruan
Adakah Anda Mengalami Simptom Berikut?
  • Pergerakan usus yang tidak normal
  • Masalah gastrik/kembung perut yang kerap
  • Sering berasa kebas pada tangan & kaki
  • Senang berasa letih
  • Mengalami mulut nafas berbau
  • Senang mendapat selsema
Adakah Anda Berisiko?
  • Gaya hidup yang sibuk dan sentiasa mengalami tekanan
  • Tabiat pemakanan yang tidak sihat
  • Selalu makan makanan kedai
  • Selalu makan makanan segera
  • Gemar makan daging
  • Pengambilan ubat-ubatan
Jika anda mempunyai salah satu atau lebih simptom & risiko dia atas, anda perlu mempertimbangkan untuk mengamalkan
Lacto-Fiber
********************************************

Coral Leow Shai Fung, Selangor

"Lacto-Fiber telah mengubah hidup saya. Sebelum mengamalkan Lacto-Fiber, hidung saya sangat sensitif terhadap habuk dan selalu mendapat migrain. Tetapi selepas mengamalkan Lacto-Fiber, hidung saya telah kurang sensitif terhadap habuk dan migrain telah hilang. Lacto-Fiber adalah produk yang baik dan harus dicuba oleh semua orang".

A. Rahaman bin Besah, Kuala Lumpur

Saya menderita daripada kekejangan bahu yang membuatkan saya sukar untuk menggerakkan tangan dab mengangkat bagasi. Setelah mengamalkan Lacto-Fiber selama 3 minggu, saya tidak berasa sakit lagi dan pergerakkan tangan saya juga lebih fleksibel".

Julia Gomes, Kuala Lumpur

"Saya mempunyai penyakit tekanan darah tinggi selama bertahun-tahun dan terpaksa mengambil ubat yang disarankan oleh doktor. tetapi keadaan saya tetap tidak berubah. Walau bagaimanapun, selepas saya mengamalkan Lacto-Fiber selama 2 minggu, doktor saya berasa hairan kerana tekanan darah saya telah kembali ke tahap normal. Saya sangat berterima kasih kepada Lacto-Fiber".

Wong Chun Yip, Selangor

Dia menderita kerana pergerakan usus yang tidak normal dan kesakitan ketika membuang air besar. Tetapi setelah mengambil Lacto-Fiber, masalahnya telah dapat diselesaikan Dia sangat sukakannya dan selalu meminumnya dengan jus oren.

*****************************************************************


No comments: